Friday, July 29, 2011

Masa Untuk Berubah

Aku xde mood sebenarnya nak update entri kali ni, dengan sebab2 tertentu. Xpela, just abaikan la. Skang adalah masa untuk aku berubah kepada yang lebih tinggi lagi. Kepada semua ahli Koqinians dan juga viewers yang baik hati, aku ada satu benda nak bgtau kat korang sume...

Kali ni aku nak mintak tolong sume skali yang follow blog aku ni, pegi ke sini lak -->Koqin's World. Pegi kat kotak follower, dan unfollow aku. Kemudian follow balik. Mudahkan...?? huhuhu...Bukan apa, aku sebenarnya dah mula menggunakan hosting. Segala-galanya akan bermula baru. Aku baru mula hendak belajar menggunakan wordpress. Jadi, keadaan blog baru aku tu masih dalam penambah baikan.


Kalo korang x buat seperti apa yang aku mintak tu, korang xkan dapat any latest updates dari aku. Apa2 pun, aku minta jasa baik korang sume untuk berbuat demikian. Blog ini akan menjadi kurang aktif sebab aku akan lebih fokuskan ke blog baru aku. Kalo korang nak tengok apa yang terbaru, leh la g blog aku tu eik... Adios...!!!


p/s: i'm not really a good person. if don't wanna be around me, just leave me. i'm fine with it...

**********

jom ramai tolong like gambar aku. just klik ke kt link bawah ni..
https://www.facebook.com/photo​.php?fbid=239989886030747&set=​a.239024446127291.75996.148617​211834682&type=1


No comments: