Tuesday, April 19, 2011

Mentor


Semalam aku masuk mentor.. Hahahaha...jgn r terkejut lak. Pelik sgt ke..?? Aku cukup la sume pakej yg diperlukan. Muka - ensem dh, sore - sedap dh, hmm...sume cukup lah.. Ahakzz.. Xde la, semalam aku kene blik HQ sebab ada Program Pementoran.

Program tu start lebih kurang kul 2.30ptg. Aku pun beriya-iya la dtg ke HQ drpd ofis aku kt Serdang ni. Rupe-rupenya, hanya program menandatangani sijil pengakuan je antara mentor dan menti. Aduss.. Bersusah payah aku dtg, siap ngan melalui road block lagi, 2 tol dan ntah brape byk traffic light ntah, semata-mata hanya utk mtk sain aku..?? Perghh...nyusahkan aku tol..

Tapi bnda dh lepas, nk wat mcm mne. Ni ada la skit pix yang sempat di-snap oleh abg sape ntah.. Huhu..



ni la membe aku sepanjang program tu...kuat mkn dia ni.. 
sbnrnye, ade lagi pinggan yg x msuk dlm gmbr


2 comments:

::FAIZ:: said...

Lain Kali Blh Masuk Mentor Tv3 hehehehehe

[k]o{q}i[n] said...

hahaha...xminat la.. tgk je suka, masuk x minat..