Sunday, April 17, 2011

KL oh KL


Di kala org sume ngah sibuk ngan "saya sayang Sarawak" kt tibi, aku lak nak sentuh pasal KL... Huhuhu.. Saja, nak kuar dari topik semasa. Kalo nak ikutkan, x sampai 2 tahun pun lagi aku duk KL. Tapi datang selalu la dulu, menetap yang baru je lagi. Aku bukan pe, sedang orang lain duk sibuk2 beriya2 nak dtg KL, aku lak terasa mcm nk kuar je dri KL ni. Bosan..

Cuma memikirkan pasal keje je, kalo x lama dh aku g tempat lain. Memang aku x nafikan, KL memang ada sume kemudahan yang memudahkan orang ramai. Cube ckp, kemudahan pe yg xde kt KL..?? Sume nye ada. Tapi, nape aku nak kuar dari KL lak..?? Aku bukan pe, sebenarnya aku cepat bosan ngan sesuatu tempat. Sebab tu, impian aku sebenarnya nak jadi traveller writer & photographer. Bermakna, aku leh pusing atau g mne2 yang aku nak..

best x kalo jd mcm mamat ni..??

Tapi, nak wat mcm mne kan.. Aku dh masuk badan kerajaan ni, terpaksa la pendamkan je hasrat aku tu. Tambahan lagi, nak jadi writer, aku rasa aku belum cukup bagus lagi dlm bidang penulisan. Korang baca la sendiri entri2 aku, sumenye hancuss... Huhuhu... Tapi siyesly aku mmg teringin sgt nak jd traveller writer & photographer tu. Doakan yang terbaik untuk aku k... Adios..!!!




5 comments:

mr.syazwan said...

kl pasti buat anda x bohsan

hehehe

=_=

[k]o{q}i[n] said...

hmm...bosan la.. bkn best sgt pun kt kl ni... ari2 ngadap, borink r

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.jalan2 singgah sini..nice blog :)
jom tengok sakura dekat blog saya^^
http://frommetoyou85.blogspot.com/

Buck Syah said...

best ek kalo jd travel writer...

Encik Suami said...

klu duit byk tersepuk dlm poket..g kl mmg seronok.makan selagi larat..g soping selagi larat pikul beg.

jemput terjah new entry

1) (>.<) Khas Utk My Levly Princess (>.<)