Thursday, April 28, 2011

Farewell Party

Aii.... Dh lunch..?? Huhu...aku baru je lepas makan. Farewell Party.. Party la sangat kan... Xdela, td dak2 ofis aku wat makan2 skit, sebab ada sorang membe ofis nak kne pindah, balik HQ. Sian...ngadap la bos tu hari2 eik.. Muahahaha... Ish.. Jahat tul aku. Anyway, semoga berjaya menghadapi kehidupan di HQ sana yang penuh dengan cabaran dan dugaan.. Huhu.. Dh la, mls nak citer pjg2. Korang tengok je la rentetan majlis "perpisahan" kitorang untuk membe kitorang tu...

 BBQ Chicken                             Classified Chicken

Milo Ice Cream                              Extravaganza

 Antara tetamu yang hadir.. Huhu

Aku ngah melayan BBQ Chicken

Ni la yang diraikan, Cik Ida.. Ehh..nape senget..???
*
*
*
*
*
Ha...bru betul... Huhu... npe mcm nak nangis je..?? Rileks r..

Hahaha...tu je yg sempat aku snap. Kitorang just having Domino's Pizza je. Sori eik Ida, nak bawak g hotel mewah, g la sendiri Muahahahaha.. Ok, kepada Top 9 utk GA aku, jgn lupe tau check nama korang nanti.. X lama dah. Jap je lagi.. May the best man win....!!! Adios..!!!

3 comments:

cik EPAL said...

uihh sedapnya pizza. mata memang pantang nampak makanan ni kehkeh

[k]o{q}i[n] said...

jom, kte lyn pizza mlm ni.. amacam??

mizzCloudy said...

askom hai cantik blog.. ^___^