Monday, March 28, 2011

GEGAR BLOGGER BARU

Huhu... Abg Ben ni x hbs2 ngan xtvt kan. Sape yang follow blog bro ni ari2, tau la betapa aktifnye beliau. mcm2 yang abg ben ni citer kt blog dia. Sehari xtau la brape byk entri yang beliau ni leh post. Kali ni Abg Ben wat satu entri khas untuk blogger2 yang mempunyai followr kurang daripada 500 org. So, secara otomatiknya, aku kne la join..huhu.. Kalo korang nak tau lebih lanjut, korang try click kt sini.

aku pilih banner Abg Ben

Abg Ben suh pick satu gambar dari blog dia dan bgtau npe pilih gmbr tu. Skang aku pilih banner Abg Ben terus sebab senang tengok entri2 baru Abg Ben. Lagipun senang, setiap entri Abg Ben, mesti ada gambar banner ni kat atas skali...huhu..

Kenapa Saya Jadi Blogger

Pada asalnya, aku join blogging ni sebab aku teringin nak rasa ada blog sendiri sebab tengok membe2 lain ada, so, aku nak gak la satu. But then, aku lama x online menyebabkan blog aku tu terabai. Secara totalnya, ni blog ke3 aku. Dan kali ni aku berazam nak maintainkan blog aku yang ini. Blog menjadi medium aku meluahkan apa yang aku rasa dan alami sepanjang perjalanan hidup aku. Aku nak share ngan sume orang apa yang aku rasa.

Besides, aku leh tambah membe2 dan menambah pengetahuan aku ngan membaca blog2 membe se-blogger aku sekalian. So, aku sentiasa menantikan update dari semua membe se-blogger aku. Dengan membaca entri2 kalian, aku leh tambah lagi ilmu aku disamping leh mematangkan akal fikiran aku dalam penulisan.

Blog Pilihan Harian Aku


dan blogger2 yang mempunyai the latest update..

So, aku akan sntiasa baca 10 blog yang mempunyai update terbaru diblog mereka..
(rujuk di sidebar untuk kolum Se-Blogger)


26 comments:

mr.syazwan said...

abg ben mmg terkenal dengan segmen2 nya..

eh baca 10 blog setiap hari ke??

[k]o{q}i[n] said...

yup...n kalo ade lebih masa, almost every blog yg aku follow aku jenguk..

Unknown said...

singgah sini!;)dan folo kamu!

jom dtg rumah! --> http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/03/gegar-blogger-baru.html

lenloy said...

Dari blog encik Ben...salam kenal..semoga berjaya dalam dunia blog

Rosmawani♥ said...

jom GEGAR..........
salam pkenalan.. jom follow blog sy jgak untuk semangat sy dlm bblog.. heheh :)rizaros.blogspot.com...

nur said...

menggegar..
semoga dapat maintain blog yang ke 3 ni ye.. caiyok2

JOM KE: ALL IN ONE

kayyana said...

gegar dr blog BA... jom gegar blog me pulaks eks..

[k]o{q}i[n] said...

tq2.. i will follow all of ur blog..

fashah84 said...

salam ziarah..

semoga maju dlm dunia blogging ni...

faraa halim said...

singgah dri bloga bg ben :))

Sunah Sakura said...

hahhhhhh!!! blog Resakse Berjanggut!!! hahahahah~ ops, kalo kyerull baca ni saya nak lari dulu...lalala~

Saya Ingin Berubah, TAPI... | Sunah Suka Sakura dot com

[k]o{q}i[n] said...

sunah; erk..!! spe raksasa berjanggut??

fashah84; tq singgah

faraa halim; tq jenguk blog ni..

NiSha said...

baru sekali singgah..
nnti singgah lagi ok.. sbb dah folow.. so kene updated selalu..
http://heandsheloves.blogspot.com/

[k]o{q}i[n] said...

nisha; ok, thanks sbb follow k..

Prince said...

SELMAT BERKENalan..
dtang dari blog bro ben....
saya pun newbiee gak...
tapi tak dapat join...
jom jadi member nak?

Erra Kyra said...

HAI HAJIEMEMASHITE!!kawan baru...

KENAL KITE TAK?

MESTI TAK KENAL>>SEBAB TU saya DATANG NI..NAK BERKENALAN....^^

im follow u..can U?=D

http://errakyra.blogspot.com

[k]o{q}i[n] said...

prince; saya dh follow blog awak.. nice to meet u..

erra; mestilah boleh. already follow ur blog.. nice..!!

cacati said...

hai datang jenguk geng gegar bersama ben ashaari..hehe...

meh rapatkan ukhuah..lawat melawati..hehe...menjadi follower awak..hehe


http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/03/gegar-blogger-baru.html

Anonymous said...

hye...salam perkenalan....
dtg dri blog abg ben....
follow awk nie..
hepi blogging yea...
jom jenguk blog saya pulak..

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

[k]o{q}i[n] said...

thankz nika sbb follow my blog. saya dh follow awk dh..huhu..

Lulu Caldina said...

keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

[k]o{q}i[n] said...

thankz lulu.. u too k..

MizzTina said...

salam ziarah di pagi hari..

menggegarrr dr segmen BA.. =)

[k]o{q}i[n] said...

tq sume...kalo ada yang saya x follow lg, please inform me k..~~

kAmi dAn mEreKa said...

sharing is caring, kn?
hehe

Kay Masingan said...

keep on blogging..:) jom baca
WASHING MACHINE ATAU TANGAN