Thursday, March 17, 2011

Contest Gaya & Fesyen

Wah..ada hati nak masuk contest gaya & fesyen.. Cukup bergaya kah aku ni..?? Ahh...pedulik hape aku sume tu. Aku nak gak join, walaupun aku ni x berapa nak bergaya sebenarnya..(ayat kiasan semata). Tapi sebelum join, macam biasa la, ade syarat2 yang perlu diikut;

  1. Terbuka untuk lelaki & perempuan. (pe lagi, jom join)
  2. Standard la, kne follow dulu blog organiser. (cunndaa)
  3. Start 27 Feb - 27 Mac. (dah nak abes dah...cepat2)
  4. Buat entri pasal contest ni.
  5. Linkkan entri ke komen untuk contest ni.. (contest)
  6. Letak banner contest kat sidebar.
  7. Macam biasa la, tag 3 membe2..
Sudah..cukup sudah penerangan berkenaan contest ni. Skang aku nak korang sume tumpu perhatian kepada gambar yang aku pilih untuk contest ni...

*
**
***
****
*****

ahakzz..ni banner untuk contest ni la..

++
++
++

ni la pix bertuah pilihan aku..
(huh..xde stail langsung)

*****
****
***
**
*

skang adalah masa untuk menge-tag membe2




6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

good luck

[k]o{q}i[n] said...

thank faiz

cunndaa said...

done check ur n3...
tengs for joining n gud luck ye..

[k]o{q}i[n] said...

tq cunndaa..

hawiz said...

god lux dude!

[k]o{q}i[n] said...

tq hawiz...x join skali ke??