Wednesday, January 19, 2011

bgun awal

Hari ni aku bgun lebih awal dripada biasa...huhu.. Walaupun mata ni still ngantuk, tpi aku still gagahkan gak. Bknnye pe, aku nk masak nasi goreng utk bwk bekal g ofis. Sepatutnya, smlm aku nk bwk bekal. Tapi pgi smlm mata ni rasa berat sgt nk bukak n badan ni rse mls je nk bgun tgglkn katil..huhu.. Pagi ni, nk x nk aku kne bangun gak sebab aku dh prepared brg2 nk masak untuk pgi ni.


So, pagi ni aku bersarapankan nasi goreng belacan & ayam goreng beserta secawan Alicafe tongkat ali. Perghh...nikmat je rasanye.. Huhu.. Hmm..rsenye dis friday pun nk bwk bekal lgi.. Almaklumlah, ngah sesak2 ni kan nk menunggu gaji mggu dpn.. huhu.. Skang ni, perut dh penuh. Aku nk rileks2 jap smbil lyn Damping Malam yg bru je aku download.. K, see u all in the next entri.. Adios..!!

No comments: