Tuesday, September 21, 2010

koNgsi m!naT

Kali ni saje je nk kongsi minat aku ngn korang.. Kalo waktu lapang, disamping g merayap atau karaoke, aku gak suke membaca. Haa..jgn terkejut. Aku suke membaca, especially berkenaan ngn kehidupan seharian lelaki.

1. Maskulin




Dari sini la aku dpt maintainkn aku punye penampilan. Sangat byk info yg berguna utk aku dan lelaki2 kt luar sne yg pentingkn penampilan. Ia x hanya menitik beratkan penampilan luaran, tapi juga dari dalaman. Sape yg x langgan lg, better get it. Really helpful..

2. Galaxie




Magazine ni dh lama aku kumpul. Sejak dri sekolah lg. Aku memang suke tengok artis2 luar ni bergaya. Ada style. Kadang2 tu, kite leh judge sendiri perbezaan masyarakat kite berfikir dlm berfesyen berbanding mereka di luar sne.

3. Doraemon



Ni adalah komik kegemaran aku sepanjang hidupku. Aku x penah bosan ble baca komik ni.
Aku xtau npe aku minat kartun ni dari kecik lg.. Bagi aku kartun ni mmg best..

4. August & Glam Lelaki



Ke2-2 majalah ni, aku bru je langgan. Bile aku beli, aku rse best lak magazine ni. So, aku skang dh start la kumpul. Dlm magazine ni, byk ditunjuk fesyen dri jenama2 yg dh familiar kt Malaysia, tp x ramai yg berani pakai. Contohnye; LV, Gucci, Prada, Alfred Dunhill dan byk lagi la yg aku sendiri pun bru je tau..

So, jgn igt aku ni x membace eik. Banyak yang aku dpt dri buku2 kt atas ni. Physical, physcological, economical, dan dari sume aspek aku dpt tau tntang kehidupan, lebih2 lagi dri segi penjagaan dri khas untuk lelaki. So, sape2 yg lum try, why don't u give a shot...Adios!!

No comments: