Monday, August 30, 2010

sendiri

Jam ngah menunjukkan pukul 4.10 pg, tp aku msih di depan pc aku, online..
Sudah seharian aku tdo, xsihat. Rasa nk demam je.
Nsib baik la ade membe2 kt fb yang xtdo lg,leh la ade teman sembang.
Mls nk kaco awek aku, sbb aku tau dia penat kje.
Sbnrnye aku xde idea nk post ape, cuma kebosanan yang melampau memaksa aku untuk menulis.
Lgpun, aku dh jarang update blog.
Skang ni, aku hanya menanti hari untuk pergi melapor diri.
Aku dh dpt kje akhirnye, 1hb 9 ni start.
As ofis boy in admin.
Xpela, at least aku kje in gov..
Rabu ni lapor dir, xtau la trus start kje atau x.
Kalo start pun xpe, x start pun xpe..


Ni la bakal tmpt kje aku

Nervous gak..
yela, nk msuk kje. Sume nye baru, membe, environment.
Just pray for me k..
Harap2la sumenye beres je..
K la, rsenye cukup kot.
Nnti insya'allah aku update lg..
Adios..

No comments: