Tuesday, May 12, 2009

*bEst FreN*

Hmm...tak tau nak cerita mcam maner.. gini ar, aku ader sorang best fren yang akurapat dari skol lagi...
nama dia ayie..ahakzz... Memang best lepak ngan dia, tapi after skol, macam dah lost contact ngan dia..
agak sedih ar gak sebab kawan baik aku tu... Aku tak tau naper dia wat macam tu, bila aku balik cuti sem je, dia hilang..padahal kalo aku tak balik, selalu gak ar datang umah aku... But, last nite, dia msg aku, nak lepak.. suka ar aku.. Punyer la lama tak lepak ngan dia.. aku try gak sometimes tanyer dia naper dia wat macam tu kat aku..
dia cakap dia malu kat aku...hm...dia kata aku berjaya, tapi dia tak.. Aku cakap ar kat dia yang aku tak penah buang kawan2 aku..apatah lagi kawan baik aku dari sekolah... Dia senyap je...at last, dia lepak ngan aku for the whole nite... aku cakap kat dia jgn wat macam tu lagi... dia angguk ajer..
so, for those who has ur very best fren, please take a good care of them... Aku cakap terus terang je, aku memang sedih kalo kawan baik aku try nak jauhkan diri dari aku...
be a good fren and never throw ur fren away from ur life... u will always need a fren everywhere u go..
believe me...Ahakzzz...chow..

No comments: