Monday, July 25, 2011

Silap Sekali, Hilang Semua Kebaikan

Hurmm...mungkin entri kali ni agak beremosi skit. Skang ni aku dlm dilema yang teramat sangat. Mungkin aku pun akan kurang meng-update buat sementara waktu, mengikuti jejak seorang kawan ni. Tapi bukan bermakna aku mempunyai sebab yang sama dengan beliau, aku ada sebab aku yang tersendiri. Mungkin masa yang telah ditakdirkan untuk kami berehat adalah sama...


Berbalik kepada tajuk entri aku kali ni, mungkin ada yang dpt meneka apa yang aku maksudkan. Hurmm... Hanya keluhan je yang aku mampu luahkan. Tapi, mcm xde guna nak slhkan sapa2, mmg dh hukum karma dunia. Manusia mudah mengingati kesalahan seseorang dan melupakan semua kebaikan seseorang itu dlm sekelip mata je. Aku dh rasa letih dengan benda2 ni.

Kenapalah manusia mudah mengikuti telunjuk nafsu diri yang meninggi..?? Sudah matikah akal kurniaan yang diberikan...?? Berjuta-juta tompok putih dilumurkan akan hilang hanya dengan setompok hitam. Susahnya seorang manusia untuk memaafkan, itu sudah lumrah. Apa yang penting, aku hanya perlu berdoa agar segalanya kembali normal. Biarlah apa pun yang aku terima, aku akan berdiam diri. Mungkin ini adalah balasan untuk aku. Alhamdulillah, ini berkemungkinan peringatan dari-Nya agar aku lebih berhati-hati dalam melakukan sesuatu. Insyaallah, aku akan berusaha untuk menjadi kepada yang lebih baik. Adios...!!!


p/s: i'm not really a good person. if don't wanna be around me, just leave me. i'm fine with it...

**********

jom ramai tolong like gambar aku. just klik ke kt link bawah ni..
https://www.facebook.com/photo​.php?fbid=239989886030747&set=​a.239024446127291.75996.148617​211834682&type=1



No comments: